Lojalnost i automatizacija
za povećanje profita je pobednička kombinacija
Povećanja prodaje u e-commerce ili fizičkim radnjama putem kompleksnog sistema značajno varira u zavisnosti od mnogo faktora. Bez obzira na industriju, jedan siguran način da povećate profit za najmanje 15% jeste uvođenje loyalty sistema. Ipak, ove cifre mogu biti i veće.
Integracija programa lojalnosti i marketing automatizacije - pametan potez
Menadžeri često razmišljaju o ključnom pitanju: Da li uvesti Loyalty sistem ili CRM program za bolji rast profita? Da li je jedino rešenje implementacija oba sistema, a da li se to isplati?
Sveobuhvatna platforma, Spotlight, predvidela je ove dileme i stvorila jedinstveno rešenje koje prevazilazi očekivanja, uzimajući u obzir potrebe modernih preduzeća. U skladu sa metodologijom CRM-a i Loyalty sistema, Spotlight integriše modul za obe strategije.
Ključne Funkcionalnosti Spotlighta
360° customer single view. Prikupljanje i analiza ponašanja kupaca na osnovu njihovih obrazaca, kao što su transakcije i učestalost kupovine.
Modul Segmentacije. Olakšava kreiranje različitih, personalizovanih ponuda.
Sinergija E-trgovine i Loyalty sistema. Kroz widget, omogućava lak pristup loyalty nalogu nalogu radi boljeg angažovanja.
Element gejmifikacije. Dodaje zabavni element radi podsticanja kolektivnog angažovanja.
Šta očekivati od Spotlighta
Povećanje ponovljenih kupovina uz motivacione alate poput nagrada, kupona i multiplikacije poena.
Zadržavanje postojećih kupaca putem personalizovanih marketinških kampanja.
Unapređeno ciljanje kampanja sticanjem boljeg razumevanja potreba i preferencija kupaca.
Jednostavno praćenje relevantnih metrika i analiza rezultata.
Zašto
izabrati Spotlight?
Dokazano efikasan za velike i male brendove, Spotlight se fokusira na zadržavanje kupaca, inspirišući lojalnost na različite načine. Platforma podržava strategije retargetinga koristeći odgovarajući alat, osiguravajući da vaša poruka stigne do korisnika koji nisu reagovali na prethodne komunikacije.
Sistem loyalty i gift kartica, zajedno sa aplikacijom, doprinosi neospornom povećanju prihoda. Kontaktirajte nas za besplatnu prezentaciju ukoliko vas motiviše činjenica da članovi loyalty programa generišu u proseku 19% više prihoda od onih koji to nisu. Ako razmatrate uvođenje sistema nagrađivanja za svoj biznis, hajde da se povežemo.