Email automatizacija u službi jačih veza sa klijentima

Spotlight platforma za email automatizaciju

Email automatizacija
u službi jačih veza sa klijentima

+ najoriginalnije newsletter kampanje

Email marketing je važna komponenta modernih marketinških strategija. Newsletter igra značajnu ulogu zbog direktne komunikacije sa ciljnom publikom i mogućnosti slanja personalizovanih poruka i ponuda. Niski troškovi i visok povrat ulaganja, takođe ga rangiraju visoko na listi nezaobilaznih marketinških strategija. Mogućnost segmentacije i mogućnost merenja uspeha kampanje, doprinosi još većoj popularnosti email marketinga u modernom poslovanju.

email komunikacija brend kupac lojalnost
marketing automatizacija
Kreirajte brend koji se voli i preporučuje drugima
online i maloprodajni objekti
marketing automatizacija (1)
marketing brend autentičnost spotlight CRM

Direktna i personalizovana komunikacija

Ovo su najvažniji argumenti zašto email marketing treba da bude na listi vašeg ovogodišnjeg marketing plana. Direktna veza sa ciljnom publikom, snažniji odnosi sa kupcima i veća angažovanost korisnika, samo su neki od ciljeva koje pomoću email marketinga možete ostvariti brzo i jednostavno.

Važnost sadržaja za uspeh ove proverene strategije jeste neosporna, ali ne smemo da zanemarimo značaj servisa kroz koji odašiljamo emailove. Da bismo osigurali efikasnost i bolju angažovanost ciljne grupe, trebalo bi odabrati platformu koja odgovara savremenim zahtevima marketinških kampanja.

Email automatizacija osigurava doslednost, efikasnost i pravovremenost komunikacije

Email komunikacija deo je Marketinške automatizacije, koja se pomoću Spotlight platforme, sprovodi kroz kanale komunikacije. Naša platforma podržava email, viber, sms i push kanale.

Redovna komunikacija putem emaila održava korisnike informisanim i motiviše ih da se dodatno angažuju. Email marketing omogućava reaktivaciju, motivisanje i zadržavanje korisnika, kao i ,,buđenje” korisnika koji su prestali da se angažuju. Spotlight analitika kampanja pruža uvid u tačan broj otvorenih emailova, broj klikova na linkove, daje uvid u konverzije i druge relevantne informacije.

Najoriginalnije
kampanje

Email marketing je kao ključna komponenta digitalnog oglašavanja, doživljava stalne inovacije kako bi privukao pažnju korisnika u moru poruka koje svakodnevno dobijaju. Proteklih godina, neki marketinški stručnjaci su se istakli u svojim naporima da stvore najoriginalnije kampanje koje su prevazišle očekivanja i postavile nove standarde u industriji.

Airbnb’s „Love Is Welcome Here“

Airbnb je iznenadio korisnike kreativnom kampanjom „Love Is Welcome Here“. Kroz personalizovane emailove, prilagođene destinacijama i interesima korisnika, Airbnb je slao pozitivne poruke koje promovišu inkluzivnost i ljubaznost prema svim putnicima bez obzira na njihovu seksualnost.

Buzzfeed’s Interactive Newsletters

Buzzfeed je iskoristio moć interaktivnih newslettera kako bi angažovao svoju publiku na jedinstven način. Kroz ankete, kvizove i interaktivne elemente, čitaoci su mogli direktno učestvovati u sadržaju, pružajući im personalizovano iskustvo koje izlazi iz okvira tradicionalnog email marketinga.

 „Dunk in the Dark“ by Oreo

Kada je došlo do prekida struje na Super Bowlu 2013, Oreo se brzo prilagodio situaciji. Kreirali su brzinski tweet i odmah poslali email sa slikom Oreo kolača uz naslov „You can still dunk in the dark“. Ova neočekivana i duhovita kampanja brzo je postala viralna, pokazujući kako trenutne okolnosti mogu biti autentično iskorišćene u marketinške svrhe.

„Countdown to the Final Season“ by Game of Thrones

Kada se bližio kraj popularne serije „Game of Thrones“, HBO je kreirao email kampanju s odbrojavanjem do finalne sezone. Korisnici su primali emailove sa zanimljivim detaljima i ekskluzivnim sadržajem koji je izazivao uzbuđenje i intrigu za ono što dolazi.

Ove kampanje nisu samo postigle visok nivo originalnosti, već su i pokazale sposobnost prilagođavanja promenama u društvu, brzu reakciju na događaje i korišćenje personalizacije kako bi ostvarile dublju vezu sa korisnicima. U svetu email marketinga, inovacija je ključ, a ovi primeri predstavljaju samo vrh ledenog brega u dinamičnoj oblasti digitalnog oglašavanja.

Iskoristite snagu
email marketinga

Iskoristite snagu email marketinga u okviru Spotlight marketinške automatizacije, personalizujte komunikaciju, kreirajte ciljane kampanje i ostvarite izvanredne rezultate. Dozvolite da vam pomognemo u kreiranju uspešne email strategije, kontaktirajte nas za besplatnu prezentaciju. powered by cards print

Spot light logo beli

Mi znamo da budućnost leži u sveobuhvatnom programu lojalnosti, koji inspiriše, budi i regrutuje nove kupce, dok personalizovanim pogodnostima animira postojeće da se vrate i ponove kupovinu.

Iskoristite šansu i poverite profitabilnost SpotLight strategiji koja provereno daje rezultate.

Cards Print logo

Powered by Cards Print

Prijavite se

Ukoliko želite da primate najnovija obaveštenja od nas, prijavite se na naš newsletter.

© 2023 SpotLight – Customer Data, Loyalty & Engagement Platform.

Sva prava zadržana.

bt_bb_section_top_section_coverage_image